ویل اسمیت در فیلم جدید نتفیلیکس بازی خواهد کرد

ویل اسمیت در فیلم جدید نتفیلیکس در نقش «نیکی بارنز» بازی خواهد کرد؛ خلافکاری که در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی یکی از بزرگ‌ترین باندهای خلافکاری را داشت.

ویل اسمیت قرار است در فیلم جدید نتفیلیکس که The Council نام دارد بازی کند. داستان فیلم درباره یک سندیکای خلافکاری است که از هفت آمریکایی-آفریفایی تشکیل شده که در دهه ۷۰ تا اوایل دهه ۸۰ میلادی فعالیت می‌کردند. گروهی که توانستند یک بازی مواد مخدر پیشرفته را درست کنند و پول زیادی هم کسب کنند.

ویل اسمیت در فیلم جدید نتفیلیکس نقش «نیکی بارنز» را بازی خوهد کرد. نیکی بارنز واقعی با گروه‌های مافیایی آمریکایی و ایتالیایی همکاری می‌کرد که در سال ۱۹۷۸ توسط پلیس دستگیر شد. او به حبس ابد محکوم شد، اما بعدا به دلیل همکاری با پلیس تحت برنامه محافظت از شاهدان قرار گرفت. بارنز در سال ۲۰۱۲ مرد، اما دلیل مرگ او تا امروز مشخص نیست. در سال ۲۰۰۷ فیلم «گانگستر آمریکایی» با بازی «دنزل واشنگتن» هم با الگو برداری این شخصیت ساخته شده بود.

ویل اسمیت در فیلم جدید نتفیلیکس

داستان این فیلم توسط «پیتر لندسمن» نوشته می‌شود که قبلا داستان فیلم‌هایی مانند «ضربه مغزی» و «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به خاک سیاه نشاند» نوشته بود. ویل اسمیت در این فیلم درام، نقش تهیه‌کننده را هم خواهد داشت.

از جدیدترین فیلم‌های اسمیت می‌توان به فیلم «علاءالدین» اشاره کرد. فیلم «مرد ماه جوزا» هم مدتی دیگر راهی سینما می‌شود.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil