پایان سریال بازی تاج و تخت تاثیری بر آینده کتاب‌‌های ترانه آتش و یخ نخواهد داشت

جرج آر. آر. مارتین نویسنده کتاب‌های ترانه آتش و یخ به این موضوع اشاره کرد که پایان سریال بازی تاج و تخت تاثیری در روند کتاب‌ها نخواهد داشت.

جرج آر. آر. مارتین نویسنده کتاب‌های ترانه آتش و یخ به برنامه اصلی خود برای آینده این کتاب‌ها وفادار مانده و اعلام کرد که پایان سریال بازی تاج و تخت تاثیری روی این کتاب‌ها نمی‌گذارد.

جرج آر. آر. مارتین در مصاحبه‌ای با The Observer به این موضوع اشاره کرد که پایان سریال بازی تاج و تخت شبکه HBO هیچ تأثیری روی پایان دو کتاب باقی‌مانده از مجموعه داستان‌های ترانه آتش و یخ نمی‌گذارد. او به این موضوع اشاره کرد که هیچ‌وقت نمی‌شود همه را راضی کرد؛ پس بهتر است که خودم از نتیجه کار راضی باشم. مارتین درباره تئوری‌های مختلف طرفداران سریال هم گفت که بعضی از آن‌ها درست بودند و بعضی از آن‌ها اشتباه بودند. مارتین به این موضوع اشاره کرد که همه‌چیز وقتی کتاب‌ها منتشر شوند، مشخص خواهد شد.

پایان سریال بازی تاج و تخت

نویسنده کتاب‌های ترانه آتش و یخ در ادامه این مصاحبه گفت که نویسندگی پس از پخش سریال بازی و تاج و تخت از HBO سخت شده است. مارتین گفت که سریال یک اتفاق بسیار خوب برای او بوده است؛ با این حال سرعت او را در نوشتن کم کرده است. مارتین می‌گوید:

هر روز که از خواب بیدار می‌شوم و حتی اگر روز خوبی هم داشته باشم، احساس بدی به من دست می‌دهد. به خودم می‌گویم باید کتاب را تمام کنم. من تنها چهار صفحه نوشته‌ام و این در حالی است که باید ۴۰ صفحه نوشته باشم.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil