نگاهی به پشت‌صحنه «فورد در برابر فراری»

فیلم «فورد در برابر فراری» محصول سال ۲۰۱۹، اثری اکشن بود که با اقتباس از داستانی واقعی ساخته شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد.

فیلم «فورد در برابر فراری» محصول سال ۲۰۱۹، اثری اکشن بود که با اقتباس از داستانی واقعی ساخته شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. داستان، به رقابت دو غول خودروسازی در دهه ۶۰ میلادی می‌پرداخت: تلاش فورد برای شکست دادن فراری. کن مایلز و کرول شلبی توسط شرکت خودروسازی فورد استخدام شدند تا اتومبیلی چنان سریع و قدرتمند طراحی کنند که بتواند محصولات شرکت فراری را کنار بزند و در جایگاه اول ماشین‌های مسابقه‌ای دنیا قرار بگیرد.
در این ویدیو-مقاله به پشت صحنه «فورد در برابر فراری» خواهیم پرداخت؛ فیلمی به کارگردانی جیمز منگولد که در لیست بازیگرانش نام کریستین بیل، مت دیمون، جان برنثال، کترینا بلف، نوآ جوپ و جی‌جی فیلد می‌درخشد.

موفقیت این فیلم به استقبال پرشور طرفداران آثار اکشن/مسابقه‌ای محدود نشده است؛ «فورد در برابر فراری» در سالی که گذشت توانست در گیشه موفق باشد و درعین‌حال، موردتوجه منتقدان قرار بگیرد. کارگردانی منگولد، اجرای مت دیمون و کریستین بیل، موسیقی، فیلم‌برداری و سکانس‌های مسابقه این فیلم، توسط منتقدان مختلف موردستایش قرار گرفتند.
همچنین، «فورد در برابر فراری» در فصل جوایز حضوری پررنگ داشت؛ فیلم در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در رشته بهترین بازیگر مرد فیلم درام نامزد جایزه بود که موفق به کسب آن نشد. نود و دومین دوره جوایز اسکار هم این فیلم را در چهار رشته از جمله بهترین فیلم، نامزد دریافت جایزه دانست و درنهایت دو جایزه بهترین تدوین و بهترین تدوین صدا به آن اختصاص یافت.

برای تماشای پشت صحنه «فورد در برابر فراری» با فیلیمو شات همراه باشید.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil