پنلوپه آن میلر در نقش بانوی اول آمریکا

در فیلمی که قرار است به زندگی رونالد ریگان (رئیس‌جمهور سابق ایالات‌متحده آمریکا) بپردازد، پنلوپه آن میلر در نقش بانوی اول آن‌ سال‌های آمریکا، نانسی ریگان، بازی خواهد کرد.

در فیلمی که قرار است به زندگی رونالد ریگان (رئیس‌جمهور سابق ایالات‌متحده آمریکا) بپردازد، پنلوپه آن میلر در نقش بانوی اول آن‌ سال‌های آمریکا، نانسی ریگان، بازی خواهد کرد. در مقابل میلر، دنیس کوید بازی در نقش رونالد ریگان را برعهده خواهد داشت. کارگردان این فیلم شان مک نارماست که پیش‌تر فیلم سینمایی «موج سوار» (با نام اصلی Soul Surfer) و فیلم «معجزه اصلی» (با عنوان اصلی The Miracle Season) را ساخته. مک نارما در حال حاضر به تولید فیلم زندگینامه رونالد ریگان در ایالت اوکلاهاما مشغول است.

میلر در نقش نانسی ریگان، زندگی او را از حدود ۳۰ سالگی تا ۷۰ سالگی به تصویر خواهد کشید. در این فیلم یک مامور اداره اطلاعات و امنیت اتحاد جماهیر شوروی سابق، که البته شخصیتی خیالی است، زندگی رونالد ریگان را زیر نظر دارد و فیلم در واقع به روایت مشاهدات این مامور می‌پردازد. رابرت دیوی نقش لئونید برژنف (رئیس شورای عالی اتحاد جماهیر شوروی) را بازی می کند و جان ویت در نقش مامور کا.گ.ب ظاهر می‌شود.
این فیلم در گروه فیلم‌های سینمایی داستانی مستقل توسط کمپانی Rawhide Pictures تولید می‌شود و تهیه کنندگی آن بر عهده مارک جوزف خواهد بود. جوزف پیش‌تر در اولین نسخه فیلم مستند «No Safe Spaces» و فیلم سینمایی «The Vessel» نیز به‌عنوان تهیه‌کننده همکاری داشته است که در فیلم «The Vessel» از بازی هنرمندانه مارتین شین نمی‌توان غافل شد. هاوارد کلاسنر و یوناس مک کورد با همکاری یکدیگرنگارش فیلمنامه زندگینامه ریگان را به انجام رسانده‌اند. آن‌ها در نوشتن این فیلمنامه از کتاب‌های نویسنده محافظه‌کارآمریکایی، پل کنگر استفاده کرده‌اند؛ او دو کتاب به نام‌های «جنگجوی صلیبی: رونالد ریگان و سقوط کمونیسم» و «کتاب خدا و رونالد رایگان: یک زندگی معنوی» درباره ریگان به رشته تحریر درآورده است.

نانسی ریگان دومین همسر رونالد ریگان و هنرپیشه سینما بود. آن‌ها در سال ۱۹۵۲ با یکدیگر ازدواج کردند و دو فرزند به نام‌های پتی و ران دارند. نانسی ریگان در دورانی که بانوی اول ایالات‌متحده بود به عنوان قهرمان کمپینی علیه اعتیاد به مواد مخدر با نام «فقط بگو نه» (Just Say No) بسیار محبوب شد. او در ۶ ماه مارس سال ۲۰۱۶ در سن ۹۴ سالگی چشم از جهان فرو بست.
از فیلم های پیشین پنلوپه آن میلر می‌توان به «راه کارلیتو» (با نام اصلی Carlito’s Way)، «تازه کار» (با نام اصلی The Freshman)، «جسد» (با نام اصلی The Relic)، «چاپلین» (با نام اصلی Chaplin) و «آرتیست» (با نام اصلی The Artist) اشاره کرد.


منبع:‌ Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil