پوسترهای فیلم شیر شاه منتشر شدند

پوسترهای فیلم شیر شاه توسط جان فاورو کارگردان این فیلم منتشر شدند. در این فیلم هنرپیشه‌های مطرحی به صداپیشگی پرداخته‌اند که در این پوستر‌ها معرفی شدند.

همه می‌دانستیم که در فیلم شیر شاه بازیگران مطرحی به صداپیشکی پرداخته‌اند. حالا «جان فاورو» کارگردان این فیلم اولین پوسترهای فیلم شیر شاه را با حضور بازیگران و شخصیت‌هایی که صداپیشه آن‌ها هستند را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید پوسترهای فیلم شیر شاه را مشاهده کنید و با بازیگران این فیلم آشنا شوید.

در پوسترهای فیلم شیر شاه مشخص شده که «دونالد گلاور» که قبلا در فیلم‌ «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» بازی کرده بود، صداپیشه نقش «سیمبا» خواهد بود. «بیانسه» خواننده معروف آمریکایی هم صداپیشه شخصیت «نالا» است. «جیمز ارل جونز» بازیگر فیلم‌ «سرزمین رویاها» هم نقش پدر سیمبا «موسافا» را بازی می‌کند. یکی از شخصیت‌هایی که جونز در سال ۱۹۹۴ صداپیشگی آن در انیمیشن شیر شاه را به عهده داشت.

«چیویتل اجیوفور» که در فیلم «۱۲ سال بردگی» بازی کرده بود در این فیلم نقش عموی سیمبا که «اسکار» نام دارد را بازی می‌کند. «الفری وودارد» هم نقش «سارابی» را ایفا می‌کند. «دی‌جی مک‌کرری» صدای سیمبای کودک را به عهده دارد. «شاهادی رایت جوزف» هم صداپیشه «نالا» در زمان کودکی خواهد بود. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به صداپیشگی پرداخته‌اند می‌توان به «جان کانی» اشاره کرد که صدای «رافیکی» را به عهده دارد. «ست روگن» هم صداپیشه شخصیت دوست‌داشتنی «پومبا» خوهد بود و «بیلی ایکنر» هم صداپشگی شخصیت «تیمون» را انجام می‌دهد.

فیلم شیر شاه در تاریخ ۲۸ تیرماه راهی سینما می‌شود و انتظار می‌رود که فروش قابل‌ملاحظه‌ای هم داشته باشد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil