پوستر سریال واچمن را ببینید

شبکه HBO اولین پوستر سریال واچمن را منتشر کرد. روی این پوستر تصویری از قهرمان اصلی سریال با بازی رجینا کینگ را مشاهده خواهید کرد.

شبکه HBO پوستر سریال واچمن را منتشر کرد. پوستر سریال واچمن به مناسبت پخش این سریال در مهر ماه منتشر شده است. در سریال واچمن بازیگرانی مانند «رجینا کینگ» به عنوان قهرمان اصلی به ایفای نقش پرداخته است.

سریال واچمن داستان گروهی از ابرقهرمان‌ها را روایت می‌کند؛ اما در دنیای واچمن ابر قهرمان‌ها انسان‌‌های محبوبی نیستند و به عنوان گروهی خلافکار و قانون شکن شناخته می‌شوند. سریال واچمن از روی کتاب‌های کمیکی با همین نام ساخته شده است. این کتاب‌‌ها در ۱۲ شماره راهی بازار شدند و به سرعت مورد استقبال مردم قرار گرفتند. کتاب‌های کمیک واچمن در سال ۱۹۸۶ چاپ شدند. این کتاب‌ها داستانی تاریک و بسیار مرموز را روایت می‌کنند که در آن توطعه‌های زیادی رخ می‌دهد. در ادامه می‌توانید پوستر سریال واچمن را ببینید:

پوستر سریال واچمن

از دیگر بازیگرانی که در سریال واچمن بازی می‌کنند می‌توان به «جرمی آیرونز» اشاره کرد که در نقش «اوزیماندیاس» بازی می‌کند. «دان جانسون»، «لوئیس گوست، جونیور»، «تیم بلیک نلسون» و «آدلاید کلمنس»، «فرانسیس فیشر» بازی کرده‌اند.

سازنده و شورانر این سریال هم «دیمون لیندلوف» است که از پروژه‌های قبلی او می‌توان به سریال «لاست» و «بازماندگان» اشاره کرد. سریال واچمن توسط شرکت برادران وارنر ساخته می‌شود. این شرکت قصد دارد داستان گروهی از ابرقهرمان‌های دنیای «دی.سی» را به سریال تبدیل کنند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil