اولین پوستر «مرد ایرلندی» را ببینید

در پوستر مرد ایرلندی می‌توانید بازیگران اصلی این فیلم را در کنار هم مشاهده کنید. فیلم جدید مارتین اسکورسیزی ۱۰ آبان اکران می‌شود.

اولین پوستر مرد ایرلندی توسط نتفلیکس منتشر شد. این فیلم که توسط نتفلیکس پخش می‌شود، توسط «مارتین اسکورسیزی» ساخته شده است. فیلم مرد ایرلندی در سبک جنایی ساخته شده و قصد دارد یک داستان واقعی را روایت کند. در این فیلم بازیگرانی توسط «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو»، «جو پشی»، «بابی کاناوله»، «هاروی کایتل» و «ری رومانو» حضور دارند. در پوستر مرد ایرلندی هم می‌توانید این بازیگران را در کنار هم مشاهده کنید.

در این فیلم رابرت دنیرو نقش قاتلی به نام «فرانک شیران» یا «مرد ایرلندی» را بازی می‌کند. او ۲۵ نفر را به قتل رسانده است. «آل پاچینو» هم در این فیلم نقش «جیمی هوفا» رهبر اتحادیه کارگران آمریکا را بازی می‌کند. این فیلم جنایی به آمریکای پس از جنگ جهانی دوم اشاره می‌کند و بخشی از زندگی رابرت شیران که یک کلاهبردار و قاتل را روایت می‌کند. این فیلم به یکی از پرونده‌های قتل مرموز آمریکا می‌پردازد. در این فیلم به کشته شدن جیمی هوفا اشاره می‌شود.

فیلم مرد ایرلندی از روی کتابی نوشته «چارلز برنت» ساخته شده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۰ آبان راهی سینما می‌شود و در تاریخ ۶ آذرماه هم روی نتفلیکس قرار می‌گیرد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil