افشین هاشمی و پیشنهاد فیلم برای آخر هفته

در فیلیمو شات به سراغ سینماگران سرشناس رفته‌ایم تا مخاطبان را با پیشنهاد تماشای آثار سینمایی همراهی کنند.

در این روزها که ماندن در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا انتخابی ناگزیر برای میلیاردها نفر از ساکنان کره‌ زمین است، فیلم دیدن احتمالا یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. به همین دلیل در فیلیمو شات به سراغ سینماگران ایرانی سرشناس و خوش‌سلیقه‌ رفته‌ایم تا مخاطبان را با پیشنهاد فیلم‌ برای آخر هفته راهنمایی و همراهی کنند.
افشین هاشمی بازیگر باسابقه در تئاتر، سینما و تلویزیون سال گذشته با دو اثر متفاوت در مقام کارگردان به سینماها آمد: «خداحافظ دختر شیرازی»، اقتباسی ایرانی از «دختر خداحافظی» نوشته نیل سایمون و «صدای آهسته» که پس از چند سال در سینماهای هنروتجربه اکران موفقی داشت. فیلم های پیشنهاد شده برای آخر هفته توسط هاشمی هم از علاقه و توجه او به شخصیت‌پردازی و شناخت جنبه‌های متفاوتی از بازیگری خبر می‌دهد:

«کشتی‌گیر» به کارگردانی دارن آرونوفسکی

فیلمی متفاوت از آرونوفسکی درباره‌ یک کشتی‌گیر به آخر خط رسیده که دنبال فرصتی می‌گردد برای آخرین نمایش خود و تجربه‌ روزهای باشکوه گذشته. نقشی درجه‌یک که با بازی خیره‌کننده میکی رورک همراه شد و او را دوباره به عالم سینما بازگرداند. (توضیح از فیلیمو شات)

«شما جک را نمی‌شناسید» به کارگردانی بری لوینسون

بازی درخشان آل پاچینو در نقش دکتر جک کورکیان ملقب به دکتر مرگ که با اتانازی به زندگی سخت بیماران لاعلاج پایان می‌داد، در این محصول شبکه HBO جایزه امی را برایش به همراه داشت. درامی تاثیرگذار درباره‌ چالش‌های اخلاقی زجر کشیدن میان مرگ و زندگی. (توضیح از فیلیمو شات)


۱۰ فیلم تماشایی برای روزهایی که احساس تنهایی می‌کنید


«زنی تحت‌تاثیر» به کارگردانی جان کاساوتیس

یکی از مهمترین آثار جان کاساوتیس که با آثار خود در دهه‌ شصت میلادی به شکوفایی سینمای مستقل آمریکا کمک کرد، با حضور جینا رولندز و پیتر فالک در نقش‌های اصلی. درامی برگرفته از بحران‌های روانی انسانی و با ترکی عمیق از جنبه‌های مختلف زنانگی که به دلیل شخصیت‌پردازی و بازی‌های خیره‌کننده، بعد از نزدیک به نیم‌قرن همچنان تماشایی است. (توضیح از فیلیمو شات)

پیشنهاد فیلم برای آخر هفته

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil