انتشار اولین تصاویر از سورپرایز جدید نتفلیکس

تازه‌ترین عکس‌های منتشرشده از قسمت جدید مجموعه «To All the Boys I’ve Loved Before»، خبر از حضور لانا کاندر و نوحا سنتینو می‌دهد.

تازه‌ترین عکس‌های منتشرشده از قسمت جدید مجموعه «تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم» با عنوان اصلی «To All the Boys I’ve Loved Before»، خبر از حضور لانا کاندر و نوحا سنتینو و بازگشت آن ها در قسمت جدید آن با نام «To All the Boys: P.S. I Still Love You» یا «پینوشت :‌ من هنوز هم دوستت دارم» می‌دهد. با فیلیمو شات همراه باشید.


مجموعه «To All The Boys» یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌های شبکه نتفلیکس است و به‌تازگی عکس‌هایی از قسمت دوم این سه‌گانه با نام «To All the Boys: P.S. I Still Love You» منتشر شده که پخش آن را به‌صورت انحصاری از شبکه نتفلیکس در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۰ میلادی (برابر با ۲۳ بهمن ۹۸) نوید می‌دهد.

بر اساس تازه‌ترین خبرهای سینما و تلویزیون، تقریبا همه بازیگران قسمت قبل، از جمله لانا کاندر (در نقش لارا جین) و نوحا سنتینو (در نقش پیتر کاوینسکی)، در این فیلم حضور خواهند داشت. هالند تیلور و جنا پریش نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.


جرج کلونی بازیگر و کارگردان فیلم جدید نتفلیکس خواهد بود


قسمت اول این فیلم بر اساس رمانی به همین نام، «تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم»، به قلم نویسنده آمریکایی جنی هان ساخته و در سال ۲۰۱۸ اکران شد. پس از محبوبیتی که در میان تماشاگران به‌دست آورد، تصمیم برای ساخت قسمت دوم و سوم آن به‌سرعت گرفته شد. قسمت‌های بعدی این فیلم نیز بر اساس دو رمان دیگر جنی هان با نام‌های «P.S. I Still Love You» و «Always And Forever Lara Jean» خواهد بود. نتفلیکس در ماه اوت گذشته، رسماً اعلام کرد که قسمت سوم این مجموعه بلافاصله بعد از ساخت قسمت دوم، وارد مرحله تولید می‌شود.

نویسندگی «پینوشت : من هنوز دوستت دارم» همانند قسمت اول بر عهده سوفیا آلوارز است و مایکل فیموگناری کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil