چند خبر کوتاه سینمایی از فیلم‌های دنباله‌دار

چند خبر کوتاه سینمایی با فیلیمو شات: ازگشت یکی از بازیگران قدیمی به «ماتریکس ۴»، تغییر مدت‌زمان فیلم «پدر خوانده»، ساخت قسمت چهارم «بیل و تد» و…

  • بازگشت یکی از بازیگران قدیمی به «ماتریکس ۴»
  • کارگردان فیلم «مارپیچ» درباره رابطه کریس راک و ساموئل ال جکسون می‌گوید
  • یکی از بازیگران زن فیلم «پارک ژوراسیک» به قسمت جدید راه پیدا نخواهد کرد
  • کدام یک از بازیگران فیلم «مجیک مایک ۳» از بازی در این فیلم انصراف خواهد داد؟
  • تغییر مدت‌زمان فیلم «پدر خوانده» با تدوین دوباره‌ فرانسیس فورد کوپولا
  • آیا قسمت چهارمی برای فیلم «بیل و تد» وجود خواهد داشت؟
    برای مرور چند خبر کوتاه سینمایی با فیلیمو شات همراه باشید.

بعضی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که کیانو ریوز و الکس وینتر در قسمت چهار فیلم «بیل و تد» حضور خواهند داشت. اما با عرض پوزش از شما عزیزان باید گفت اد سولومون در صفحه‌ توییترش، ساخت قسمت چهارم این فیلم را به‌صورت رسمی تکذیب کرد.

نقد و بررسی فیلم «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» در فیلیمو شات

دارن لین بوسمن کارگردان فیلم «مارپیچ: از کتاب اره» (با عنوان اصلی «Spiral: From the Book of Saw») در پادکستی، درباره رابطه‌ بین شخصیت‌های کریس راک و ساموئل ال جکسون در فیلم جدید «اره» گفت: «شخصیت کریس راک با باور‌ها و تجارب منحصر‌به‌فردی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و من فکر می‌کنم بسیاری از تماشاگران با این پدر و پسر، که ساموئل ال جکسون نقش پدر را بازی می‌کند، همذات پنداری خواهند کرد.»

قسمت سوم فیلم «پدرخوانده» (با عنوان اصلی «The Godfather Part III») با تدوین دوباره‌ فرانسیس فورد کوپولا عنوان جدیدی خواهد داشت: «کودا، پدرخوانده‌ ماریو پوزو: مرگ مایکل کورلئونه» (با عنوان اصلی «Mario Puzo’s The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone»). طبق گفته‌ خبرگزاری‌ها نسخه‌ جدید، دو ساعت سی‌وهفت دقیقه (۱۵۷ دقیقه) است در حالی که نسخه‌ اصلی فیلم «پدرخوانده ۳» دو ساعت ‌و چهل‌ودو دقیقه (۱۶۲ دقیقه) بود.

درباره اکران نسخه جدید فیلم «پدرخوانده ۳» با تدوینی جدید در فیلیمو شات بخوانید

ضمن پوزش از هواداران جو منگنیلو باید به عرضتان برسانیم که او در ساخت فیلم‌های دنباله‌دار «مجیک مایک» (با عنوان اصلی «Magic Mike») تحت هیچ شرایطی همکاری نخواهد کرد. وقتی از او برای بازی در قسمت سوم این مجموعه فیلم دعوت به همکاری شد، گفت: «خسته‌ام.» البته این خستگی ناشی از کار کردن و فعالیت هنری زیاد نیست.

خبر خوب این‌که مامور جانسون، کاراکتر محبوب فیلم «ماتریکس» (با عنوان اصلی «Matrix»)، به «ماتریکس ۴» بازخواهد گشت. سکانس‌های تعقیب و گریز دنیل برنارد (بازیگر و بدلکار) در فیلم «ماتریکس: بارگذاری مجدد» (با عنوان اصلی «The Matrix Reloaded») را دیده‌ایم؛ حال او برای بازی در فیلم جدید «ماتریکس» باز خواهد گشت. این فیلم تا تاریخ اول آپریل ۲۰۲۱ اکران نخواهد شد و این فرصت را به ما خواهد داد تا نقش جدید او را کشف کنیم.

و در آخر، به یک خبر کوتاه سینمایی از فیلم «دنیای ژوارسیک» (با عنوان اصلی «Jurassic World») می‌پردازیم: جولیان مور گفت: «علیرغم جلسه‌ای ‌که برای بازیگران این فیلم سه‌گانه گذاشته‌ شد، برای بازی در نقش سارا هاردینگ از من هیچ درخواستی نشد.» او نقش دوست جف گلدبلوم را در «جهان گمشده: پارک ژوارسیک» بازی می‌کرد. با وجود اینکه جولیامن مور را در این قسمت نخواهیم دید، اما ممکن است کالین ترورو در آینده قصد همکاری با او را داشته ‌باشد.
مور گفته است:

« شاید کار نوشتن نقش سارا هاردینگ هنوز تمام نشده ‌باشد؛ نمی‌دانم اما هنوز کسی با من تماس نگرفته. اشکالی ندارد، ولی اگر تماس بگیرند با کمال میل این نقش را قبول می‌کنم.»


منبع:‌ Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil