نگارش دنباله‌ رمان کابوس قبل از کریسمس | دنباله‌سازی جدید دیزنی

کابوس قبل از کریسمس ماجرای زوجی عاشق است که به دعوت دیزنی ادامه ماجرای آن‌ها را تماشا خواهیم کرد. این داستان از دیدگاه سالی روایت می‌شود که در گیرودار حل چالش‌های مسیرش، چگونه رشد می‌کند و کامل می‌شود.

طرفداران داستان کابوس قبل از کریسمس (با عنوان اصلی The Nightmare Before Christmas) خودشان را آماده کنند. دنباله‌ای از این فانتزی جذاب و دوست‌داشتنی در راه است. برای اطلاعات بیش‌تر با فیلیمو شات همراه باشید.


کودکانه‌هایی که مخاطب بزرگسال دارند


دیزنی همیشه به دنبال یافتن فرصت‌های تجاری مناسب و دنباله‌سازی از آثار موفق خود است و همواره هم این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد. بنابراین جای تعجب است که تازه بعد از گذشت نزدیک به سی سال، دنباله‌ داستان کابوس قبل از کریسمس در حال نگارش است.

به گزارش آی‌او۹، شی ارنشاو مولف کتاب خباثت درونی به‌عنوان نویسنده‌ دنباله‌ کابوس قبل از کریسمس استخدام ‌شده؛ داستان جدید بعد از پایان فیلم اتفاق می‌افتد و بر روی کاراکتر سالی متمرکز است. داستان درباره زوج خوشبخت سالی و جک است. اما زندگی شاد آنها، پس‌ازاینکه سالی به‌طور تصادفی یک تبهکار شرور را در شهر هالووین آزاد می‌کند، دگرگون می‌شود. تمام شهر و جک درخطر هستند. پس سالی به دنیای تعطیلات دیگری مانند جهان ناشناخته ملکه‌ کدوتنبل می‌رود تا راز نجات دنیا را کشف کند و همچنین بفهمد چطور می‌تواند با چیزهایی که از گذشته‌ خود کشف کرده، بجنگد.

دنباله‌ رمان، اگرچه هنوز داستان عاشقانه‌ سالی و جک را بازگو می‌کند، اما درواقع داستان بلوغ سالی است و از دیدگاه او روایت می‌شود. هنگامی‌که او عنوان سلطنتی ملکه‌‌ کدوتنبل شهر هالووین را بر روی خود دارد. ارنشاو در مصاحبه‌اش با آی‌او۹ به حضور شخصیت‌های تازه در داستان اشاره می‌کند:

امیدواریم داستان سالی، جک و اهالی شهر هالوین، پاسخ آنچه طرفداران مدت‌ها به خاطرش منتظر بودند رو بدهد و خوانندگان شخصیت‌های عجیب و ترسناک جدید را دوست داشته باشند.

طبق خبرها، این کتاب در سال ۲۰۲۲ باید در قفسه‌ها باشد. باید ببینیم که آیا این اتفاق سرانجام رخ خواهد داد و همچنین آیا فیلمی از روی این کتاب جدید ساخته خواهد شد؟ حدس شما دراین‌باره چیست؟ آیا بعد از سی سال شاهد قصه‌ تازه‌ای از ساکنان شهر هالووین خواهیم بود؟

تماشای کابوس قبل از کریسمس

منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. محمد می‌نویسد

    سلام کی منتشر میشه

fosil