کارگردان «داستانهای ترسناک برای گفتن در تاریکی ۲» کیست؟

گیرمو دل‌تورو، آندره اوردال را متقاعد کرده است که به‌عنوان کارگردان در ساخت قسمت دوم «داستانهای ترسناک برای گفتن در تاریکی» مشارکت کند.

از آنجایی که هنوز داستان‌های زیادی وجود دارد که بتوانیم آن‌ها را در تاریکی بازگو کنیم، کارگردان مبتکر و خلاق، آندره اوردال و گی‌یرمر دل‌تورو و دن و کوین هیگمن (برادران نویسنده،) به دنبال ساخت قسمت جدیدی از فیلم «داستانهای ترسناک برای گفتن در تاریکی» هستند. قسمت دوم این فیلم، بر اساس طرحی از دل‌تورو ساخته خواهد شد.

قسمت اول، توسط کمپانی‌های سی‌بی‌اس و انترتیمنت وان تهیه و سرمایه‌گذاری شده بود و در تابستان گذشته تقریباً چیزی در حدود ۱۰۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت.
«داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» بر اساس کتابی دنباله‌دار حاوی افسانه‌های ترسناک برای کودکان ساخته شده است. دل‌تورو، آندره اوردال (کارگردان فیلم «شکارچی ترول») را ترغیب کرد تا سکان این اقتباس را به‌دست بگیرد و با فیلمنامه‌ای از برادران هیگمن، قسمت دوم «داستانهای ترسناک برای گفتن در تاریکی» را بسازد و اعتبار این کتاب را با پاتریک ملتون و مارکوس دانستن (نویسندگان کتاب) شریک شود.

این فیلم که محدودیت سنی ۱۳ سال (تماشا با نظارت والدین) را نیز دارد، در سال ۱۹۶۸ در شهر کوچکی به نام میل ولی در کالیفرنیای آمریکا اتفاق می‌افتد و درباره حوادث و اتفاق‌های کتابی است که توسط دختر جوانی در سال‌های ۱۸۰۰ تا ۱۸۱۰ نوشته شده است و حالا برای گروهی از نوجوانان تبدیل به واقعیت می‌شود.
«داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی»، در سایت راتن تومیتوز با جلب ۷۸ درصد مخاطب و رای مثبت منتقدین به‌عنوان فیلم خوب شناخته می‌شود.
در این فیلم، بازیگرانی همچون زویی کالتی، مایکل گارزا، گابریل راش، آستین آبرامز، دین نوریس، گیل بیلاز و لورین توسان ایفای نقش می‌کنند. از آثار پیشین آندره اوردال می‌توان به فیلم‌های «Martal» و «تشریح جین دو» اشاره کرد.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil