کارگردان مرد شش میلیارد دلاری مشخص شد

«تراویس نایت» که مدتی پیش فیلم «بامبلبی» را کارگردانی کرده بود، قصد دارد به سراغ یکی از سریال‌های کلاسیک تاریخ برود. تراویس نایت با همکاری شرکت «برادران وارنر» کارگردان مرد شش میلیارد دلاری خواهد بود.

تراویس نایت که مدتی پیش فیلم بامبلبی را کارگردانی کرده بود، قصد دارد به سراغ یکی از سریال‌های کلاسیک تاریخ برود. تراویس نایت با همکاری شرکت برادران وارنر کارگردان مرد شش میلیارد دلاری خواهد بود. همچنین مشخص شده که مارک والبرگ هم به عنوان ستاره فیلم در این اقتباس سینمایی حضور دارد. سناریوی مرد شش میلیارد دلاری توسط «بیل دوبوک» نوشته می‌شود که قبلا سناریوی فیلم‌هایی مانند The Judge ،A Family Man و The Accountant را هم نوشته بود.


نگاهی به سریال کره‌ای مشکلی نیست که خوب نباشی


کارگردان مرد شش میلیارد دلاری
مارک والبرگ

فیلم سینمایی مرد شش میلیارد دلاری بر اساس سریال تلویزیونی به نام «مرد شش میلیون دلاری» ساخته می‌شود. سریالی علمی-تخیلی که درباره فضانوردی به نام «استیو آستین» بود که نقش آن را «لی ماجورز» بازی می‌کرد. این سریال تلویزیونی در پنج فصل مختلف توسط ABC ساخته شد و در بین سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۸ پخش می‌شد.

قرار است فیلم مرد شش میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰ اکران شود.  تراویس نایت در حالی کارگردان مرد شش میلیارد دلاری شده که فیلم بامبلبی فروش ۴۶۶ میلیون دلاری را در سرتاسر دنیا تجربه کرد.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil