کتاب جنگ دنیاها توسط بی‌بی‌سی به سریال تبدیل می‌شود

شبکه بی‌بی‌سی قصد دارد کتاب جنگ دنیاها را به سریالی سه‌قسمتی تبدیل کند. سریالی که در پاییز امسال پخش خواهد شد. هنوز تاریخ پخش اعلام نشده است.

شبکه بی‌بی‌سی قصد دارد کتاب جنگ دنیاها را به سریال تبدیل کند. بر اساس اطلاعات منتشرشده War of the Worlds به یک سریال سه قسمتی تبدیل خواهد شد. کتاب جنگ دنیاها توسط «اچ.جی. ولز» نوشته شده است و تاکنون فیلم‌های مختلفی از روی آن ساخته شده و حتی الگوی بسیاری از فیلم‌های علمی-تخیلی دیگر بوده است.

در سریالی که قرار است از روی کتاب جنگ دنیاها ساخته شود بازیگرانی مانند «النور تاملینسون»، «ریف اسپال» و «رابرت کارلایل» بازی می‌کنند. سریال هم قصد دارد داستان یک زوج جوان را نشان دهد که برای نزده ماندن از حمله بیگانه‌ها تلاش می‌کنند.

کتاب جنگ دنیاها

سریال در شهر لندن در «دوره ادواردیان» رخ می‌دهد و دنیایی که اچ.جی. ولز خلق کرده بود را به شکلی جدید روایت خواهد کرد. جرج که در نقش آن را در این سریال ریف اسپال بازی می‌کند به همراه امی با بازی النور پاملینسون قصد دارد زندگی جدیدی را با هم شروع کنند؛ اما دنیا به یک‌باره عوض می‌شود. حمله بیگانه‌ها همه چیز را از بین می‌برد و فضای وحشت همه جا را فرا می‌گیرد.

سریال جنگ دنیاها در پاییز امسال پخش خواهد شد. هنوز تاریخ پخش دقیق این سریال مشخص نشده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil