کریس پرت و بازی در قسمت چهارم فیلم «ثور»

کریس پرت در قسمت چهارم فیلم «ثور» حضور خواهد داشت و مراحل تولید و فیلم‌برداری از ماه ژانویه در استرالیا آغاز می‌شود.

شاید کریس پرت هواداران زیادی نداشته باشد اما توانسته راه خودش را به دنیای سینمایی مارول باز کند. او با بازی در فیلم «نگهبانان کهکشان» (با عنوان اصلی « Guardians Of The Galaxy») به دنیای ابرقهرمان‌ها وارد شد و پس‌ از آن در پایان فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» (با عنوان اصلی « Avengers: Endgame») برای بازگشت به فضا به نگهبانان کهکشان پیوست. حالا استار لرد حضورش را در قسمت چهارم فیلم «ثور» (با عنوان اصلی «Thor: Love and Thunder») تایید کرده‌ است.

همه چیز درباره فیلم ثور ۴

وین دیزل در ماه مارچ از حضور بازیگران فیلم «نگهبانان کهکشان» در قسمت جدید «ثور» خبر داد اما کمپانی مارول این خبر را تایید نکرد؛ جالب است بدانید که به‌تازگی از حضور بعضی از بازیگران در این فیلم باخبر شده‌ایم.

چهره‌های آشنایی که در فیلم «Thor: Love and Thunder» خواهیم دید: ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر، کسی‌که مخالف قدرت‌ها و شخصیت ثور است. تسا تامپسون در نقش والکیری دیده خواهد شد و کریستین بیل به مارول ملحق شده ولی نقشی که برای او در نظرگرفته شده هنوز مشخص نیست. تایکا وایتیتی کارگردان فیلم «ثور: رگنراک» (با عنوان اصلی « Thor: Ragnarok») علاوه‌بر کارگردانی این قسمت، نقش کورگ هم بازی می‌کند.
مراحل تولید و فیلم‌برداری از ماه ژانویه در استرالیا آغاز می‌شود. فیلم علمی-تخیلی «The Tomorrow War» جدیدترین فیلم کریس پرت است و پس از آن شاهد نقش‌آفرینی او در قسمت چهارم فیلم «ثور» یا «Thor: Love and Thunder» هستیم.

اگر فیلم‌های «انتقام جویان: پایان بازی» و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» را دیده‌ باشید، شاهد کل‌کل‌های ثور و استار لرد بوده‌اید؛ به نظر شما رابطه‌ آن‌ها در این قسمت تغییری خواهد کرد؟


رتبه‌بندی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil