کری مولیگان در فیلم جدید بردلی کوپر

کری مولیگان در فیلم «استاد» ساخته بردلی کوپر حضور خواهد داشت؛ داستان فیلم درباره‌ زندگی رهبر اکستر و موسیقیدان بزرگ، لئونارد برنستین است و مولیگان نقش همسر این هنرمند برجسته را بازی می‌کند.

فیلم «استاد» (با عنوان اصلی «Maestro») را بردلی کوپر تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده‌است. داستان فیلم درباره‌ زندگی رهبر اکستر و موسیقیدان بزرگ، لئونارد برنستین است و کری مولیگان نقش همسر این هنرمند برجسته (فیلیسیا منتئالگره) را بازی می‌کند. او به‌تازگی قرارداد همکاری در این فیلم را امضا کرده‌است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


کری مولیگان ستاره درام جدید Fingernails | تجربه‌ای مدرن از عاشق شدن


این فیلم فقط یک بیوگرافی نیست بلکه داستان سی سال زندگی پرفرازونشیب برنستین ‌است؛ از جمله سختی‌هایی که در رابطه‌ با همسرش منتئالگره و ازدواج با او تجربه کرد‌ه‌است. فیلیسیا منتئالگره بازیگری اهل کشور شیلی است. کوپر حتی نحوه‌ آشنایی آن‌ها را هم از قلم ننداخته‌؛ آن‌ها در سال ۱۹۴۶ در یک مهمانی یکدیگر را ملاقات می‌کنند، عاشق هم می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. حاصل ۲۵ سال زندگی مشترک آن‌ها سه فرزند به نام‌های جیمی برنستین، الکساندر برنستین و نینا برنستین سیمونز است.

جیمی برنستین در مصاحبه‌ای که با او انجام شد، از طرف خواهر و برادرش گفت:

«از این‌که نقش مادرمان را کری مولیگان بازی می‌کند بسیار هیجان‌زده هستیم. او قطعا ذکاوت، خونگرمی، زیبایی خیره‌کننده و احساسات عمیق و منحصربه‌فردش را به بهترین نحو ممکن به تصویر می‌کشد. رفتار کری دقیقا مثل رفتار مادر ماست؛ هر دو درست مثل پرنسس‌های اروپایی در رمان‌ها هستند.»

همچنین کوپر در یکی از مصاحبه‌هایش گفت:

«من از وقتی که اولین اجرای کری را دیدم به سبک بازی او علاقه‌مند شدم و تا به امروز هیچ‌کدام از کار‌های جدیدش را از دست نداده‌ام. کار کردن با بازیگری پراستعداد و خوش‌قلب مثل کری مولیگان در فیلم «استاد» باعث افتخار من است.»

در ابتدا شرکت پارامونت مسئولیت توزیع فیلم را بر عهده داشت ولی حالا این مسئولیت به عهده‌ شرکت نتفلیکس است و تحت‌نظارت مارتین اسکورسیزی و تاد فیلیپس انجام می‌شود. در این پروژه، استیون اسپیلبرگ (کارگردان و تهیه‌کننده‌ آمریکایی) و شرکت آمبلین اینترتیمنت همکاری دارند. تهیه‌کنندگی فیلم به‌صورت مشترک توسط کریستو ماکوسکو کریگر، اما تیلینگر کاسکاف، فرد برنر، ایمی دیورینگ و بردلی کوپر انجام می‌شود.

تجربه‌ اولین کارگردانی بردلی کوپر به فیلم «ستاره‌ای که متولد می‌شود» (با عنوان اصلی «A Star Is Born») برمی‌گردد؛ او در این فیلم نه تنها کارگردان و تهیه‌کننده بود بلکه بازی هم کرد. همچنین کوپر داستان فیلم را با همکاری جاش سینگر نویسنده‌ فیلم «اسپات‌لایت» (با عنوان اصلی «Spotlight») نوشته بود.


درباره جزییات تولید فیلم «استاد» در فیلیمو شات بخوانید


مراحل تولید، در بهار سال آینده آغاز می‌شود و نتفلیکس قصد دارد این فیلم را مثل فیلم «مرد ایرلندی» (با عنوان اصلی «The Irishman») به‌صورت آنلاین نمایش دهد.
کوپر برای ساخت این فیلم به مدت سه سال با فرزندان برنستین معاشرت کرده ‌است و اجازه‌ فیلم‌برداری در ملک برنستین را کسب کرده‌ است.

جدیدترین فیلم کری مولیگان «زن جوان نویددهنده» (با عنوان اصلی «Promising Young Woman») نام دارد و به‌زودی توسط شرکت فوکس فیچرز پخش خواهد شد. او همچنین بازیگر نقش مقابل ریف فاینز در فیلم «حفاری» (با عنوان اصلی «The Dig») است که در نتفلیکس توزیع خواهد شد. کری مولیگان در سن ۲۵سالگی نامزد جایزه‌ اسکار برای بازی در فیلم «درس‌آموزی» (با عنوان اصلی «An Education») شد و همچنین برای بازی فوق‌العاده‌اش در همین فیلم برنده‌ جایزه‌ آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) شد. کری مولیگان از سال ۲۰۱۴ سفیر کودکان جنگ شده‌است؛ او برای کمک به کودکان جنگ‌زده با این سازمان مستقیما همکاری دارد.


منبع: The Wrap

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil