کلنسی براون در فصل جدید سریال دکستر نقش یک تبهکار را بازی خواهد کرد

طبق گزارش‌های رسمی منتشرشده، دست‌اندرکاران این مجموعه طی مراحلی طولانی و پیچیده‌ در نهایت تصمیم گرفته‌اند، از کلنسی براون برای ایفای نقش تبهکار در فصل جدید سریال دکستر کمک بگیرند.

مدتهاست طرفداران سریال دکستر از پروسه تولید فصل جدید این مجموعه و شخصیت‌های احتمالی در این فصل ۱۰ قسمتی، اخبار درستی نشنیده‌اند و می‌توان گفت که گیج شده‌اند؛ اما طبق گزارش‌های رسمی منتشرشده، دست‌اندرکاران این مجموعه طی مراحلی طولانی و پیچیده‌ در نهایت تصمیم گرفته‌اند، از کلنسی براون برای ایفای نقش تبهکار در فصل جدید سریال دکستر کمک بگیرند.

در فصل‌های پیشین مجموعه دکستر، مایکل سی هال، با بازی در نقش قاتلی زنجیره‌ای و باهوش که هدفش تنها مجرمان و جنایتکارانند، توانست موفقیت بی‌نظیری نه‌تنها برای خود بلکه برای کل مجموعه به‌دست آورد. در حال حاضر نیز چشم‌ها به کلنسی براون خیره شده و همه منتظرند عملکرد او را به‌عنوان یک بازیگر حرفه‌ای و باتجربه در فصل جدید سریال دکستر ببینند.

 کلنسی براون نقش کورت کالدول، شهردار غیررسمی شهر کوچک دریاچه آهن (Iron Lake)، را در مجموعه دکستر بازی خواهد کرد.

در ادامه، توضیحاتی را خواهید خواند که وبسایت رسمی سریال درباره شخصیت جدید (کورت کالدول) منتشر کرده است:
«او که همچون پدرش، تحقق رویاهای آمریکایی‌‌اش را در رانندگی با ماشین‌های سنگین دیده بود، حالا پس از گذشت زمان زیادی از این رویا، صاحب چندین ماشین سنگین و یک گاراژ کامیون محلی شده است. قدرتمند، سخاوتمند، مورد احترام و در میان مردم بسیار محبوب است. در رابطه با شخصیت او همین جمله بَس که اگر در موضوعی از تو حمایت کند، رستگار می‌شوی!
ماجرا از جایی شروع می‌شود که کسی دست روی نقطه ضعف کورت می‌گذارد و یکی از عزیزانش را آزار می‌دهد…»

خلاصه و ماجرای فصل جدید مجموعه دکستر حتی با وجود انتشار همین متن کوتاه نیز همچنان یک معماست. به هر حال، ما و طرفداران سریال به پایان این انتظار طولانی‌مدت نزدیک شده‌ایم و مدت کمی با تماشای دوباره دکستر مورگان بر روی صفحه تلویزیون فاصله داریم.


پیشنهاد سریال برای روزهای قرنطینه؛ از پای تلویزیون تکان نخورید!

معرفی بهترین سریال های جدید ۲۰۲۰ که حتما باید ببینید


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil