گپی درباره فیلم «زیر نظر»؛ رضا عطاران، مجید صالحی و کمدی موقعیت

به بهانه اکران فیلم «زیر نظر» در سینمای آنلاین فیلیمو، درباره رضا عطاران، سینمای کمدی و مجید صالحی به گفتگو نشسته‌ایم؛ با رادیو شات همراه باشید.

اکران آنلاین فیلم «زیر نظر» از دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ در سینمای آنلاین فیلیمو آغاز شده است؛ اولین فیلم سینمایی مجید صالحی که زمستان گذشته بر پرده سینماها اکران شد اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما از اکران بازماند. «زیر نظر» در همان مدت کوتاه، فروش قابل‌توجهی را تجربه کرد و به‌عنوان یکی از عناوین موفق در گیشه مطرح شد.


نقد فیلم «زیر نظر» را در فیلیمو شات بخوانید


اکران فیلم «زیر نظر»، سومین تجربه اکران آنلاین برای سینمای ایران است که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده. این فیلم، داستان مردی را روایت می‌کند که به‌صورت ناخواسته در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که او را به سمت یک بحران سوق می‌دهند. رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی و سروش جمشیدی بازیگران اصلی «زیر نظر» هستند که اکران آن در سینمای آنلاین فیلیمو همچنان ادامه دارد.

چه خواهید شنید؟

در اپیزود دوازدهم رادیو شات، به بررسی «زیر نظر» پرداخته‌ایم؛ از تعدد شخصیت‌ها و تیپ‌های موجود در آن تا ریشه‌های شخصیت‌پردازی این فیلم و شباهتش به سریال‌های تلویزیونی دهه هشتاد. همچنین طبق معمول، حضور رضا عطاران توانسته است بار کمدی فیلم را به دوش بکشد؛‌ پس چندان دور از ذهن نیست که محور صحبت‌های ما قرار بگیرد. درباره رضا عطاران، ناجی گیشه و محبوب‌ترین بازیگر کمدی سال‌های اخیر ایران صحبت کرده‌ایم؛ اینکه او از کجا شروع کرده، طی چه مسیری پیش آمده و چطور توانسته است برای سال‌ها جایگاهش را حفظ کند. طی بحث درباره عطاران، به کیفیتی پرداخته‌ایم که او در به‌تصویرکشیدن کاراکتر «مرد ایرانی متعلق به طبقه متوسط» به‌کار بسته است و با استفاده از آن، در دل تماشاگران نفوذ کرده و ماندگار شده.
همچنین درباره مجید صالحی گفتگو کرده‌ایم: یک کمدین و کمدی ساز، با سابقه فعالیت در تلویزیون که اولین فیلم سینمایی‌اش را کارگردانی کرده است؛ با رادیو شات همراه باشید.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. مبین می‌نویسد

    فیلم خیلی قشنگی است من واقعن از این فیلم رازی هستم و من از کسانی که این فیلم را ساختن تشکر میکنم

  2. مصطفی می‌نویسد

    عجب فیلمی بشه

fosil