اولین تصویر فیلم فانوس دریایی با حضور ویلم دفو و رابرت پتینسون

اولین تصویر فیلم فانوس دریایی منتشر شد. در این فیلم «ویلم دفو» و «رابرت پتینسون» به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم به‌صورت سیاه‌وسفید ضبط شده است.

اولین تصویر فیلم فانوس دریایی با کارگردانی «رابرت اگرز» منتشر شد. در این تصاویر «ویلم دفو» و «رابرت پتینسون» را مشاهده خواهید کرد. دفو را برای بازی در فیلم‌هایی مانند «پروژه فلوریدا» و «جوخه» می‌شناسیم. پتینسون هم قبلا در فیلم‌های «گرگ‌ و میش» بازی کرده بود.

فیلم نامه فیلم فانوس دریایی را اگرز با همکاری «مکس اگرز» می‌نویسد و قرار شده که فیلم برداری با فیلم‌های ۳۵ میلی‌متری سیاه و سفید انجام شود. سازندگان فیلم برای ساخت فیلم فانوس دریایی از تجهیزات فیلم‌سازی که در دهه ۱۹۲۰ تا ۱۹۴۰ میلادی استفاده می‌شده، استفاده کرده‌اند. در اولین تصویر فیلم فانوس دریایی هم این موضوع دیده می‌شود.

داستان فیلم هم در سال‌ ۱۸۹۰ رخ می‌دهد و ماجراهای یک نگهبان فانوس دریایی به نام «اولد» را روایت می‌کند. «ردریگو تیشیرا» هم به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم انتخاب شده که قبلا روی پروژه‌های دیگری مانند «مرا با نامت صدا کن» کار کرده بود. رابرت اگرز دومین پروژه سنمایی خود را کارگردانی می‌کند. او قبلا در سال ۲۰۱۵ فیلم «جادوگر» را با بازی «آنیا تیلور-جوی» ساخته بود.

قرار شده فیلم فانوس دریایی در جشنواره فیلم کن به نمایش دربیاید. تاریخ اکران عمومی این فیلم هنوز مشخص نشده است و باید منتظر خبرهای بعدی بمانیم.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil