جایزه یک عمر دستاورد هنری به بیل مری داده می‌شود

قرار است در جشنواره فیلم رم جایزه یک عمر دستاورد هنری به بیل مری داده شود. او یکی از بازیگران مطرح سینما به‌حساب می‌آید که فیلم‌های متعددی بازی کرده است.

قرار است در «جشنواره فیلم رم» جایزه یک عمر دستاورد هنری به بیل مری داده شود. مشخص شده که این جایزه توسط «وس اندرسن» به «بیل مری» داده خواهد شد. اندرسن کارگردان برخی از بهترین فیلم‌های مری بوده است. از بین این فیلم‌ها می‌توان به «خانواده اشرافی تننبام»، «قلمرو طلوع ماه» و «هتل بزرگ بوداپست» اشاره کرد. از جمله جدیدترین فیلم‌های مری می‌توانیم به فیلم «مرده‌ها نمی‌میرند» ساخته «جیم جارموش» اشاره کنیم که در جشنواره فیلم کن هم حضور داشت.

گفته شده جایزه یک عمر دستاورد هنری به بیل مری روی صحنه جشنواره فیلم رم داده می‌شود. در جشنواره فیلم رم قرار است کارگردان‌هایی از جمله «آنتونیو مونتا» و «رون هاوارد» حضور پیدا کنند تا مستند «پاواروتی» را به نمایش دربیاورند. «اولیویه آسایاس» و «برتران تاورنیه» فیلم سازان فرانسوی هم در این جشنواره حضور دارد. در کنار آن‌ها «برت ایستون الیس» هم به جشنواره می‌آید.

جایزه یک عمر دستاورد هنری به بیل مری

 علاوه بر اینکه در جشنواره امسال جایزه یک عمر دستاور هنری به بیل مری داده می‌شود، کارگردان فیلم کره‌ای «دزدان فروشگاه» هم قصد دارد راهی این جشنواره شود. همچنین قرار است از «جیلو پونته‌کوروو» کارگردان مطرح ایتالیایی هم تقدیر شود. او در سال ۲۰۰۶ درگذشت.

جشنواره فیلم رم اوایل آبان ماه برگزار می‌شود.


منبع: Hollywood Reporter

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil